top of page
Zoeken

Jouw kennis is NU nodig. Maar we luisteren niet naar je.

Herken je de noodkreet?


HELP! We hebben NU mensen nodig.


Zeg ik NU? Ik bedoel GISTEREN.


Je weet hoe je in deze krappe arbeidsmarkt de doelgroep kunt bereiken.


Na de doelgroepenanalyse weet je precies hoe je deze doelgroep moet aanspreken.


En welke kenmerken essentieel zijn om hoog te scoren in Google For Jobs.


De opdrachtgever is het niet eens met jouw vacaturetekst.


Je gaat in gesprek, maar jouw kennis wordt niet aangenomen.


De opdrachtgever houdt zijn poot stijf en wil dat je de vacaturetekst aanpast.


En dat doe je.


Dit is geen win-win. Maar een mega verlies.


De vacaturetekst voldoet niet meer aan die o zo belangrijke kenmerken.


Waarmee je de doelgroep bereikt, inspireert en aanzet tot solliciteren.


De opdrachtgever is verrast als er weinig tot geen sollicitanten reageren.


En jij bent degene die zijn werk ‘niet goed’ heeft uitgevoerd.


Iedereen heeft een eigen specialisme.


Luister naar elkaar en gebruik die waardevolle kennis.


Stel vragen waarom keuzes worden gemaakt.


Waarom een beslissing niet veranderd kan worden.


Leer van elkaar.


Samen voorkom je uitstroom en creëer je werkgeluk.

Meer weten over hoe ik jou en jouw bedrijf kan helpen? Neem contact op via delilah@delilahrecruitmentpartner.nl

0 opmerkingen

Comments


bottom of page